🌐 Priradenie objednávky: Objednávky sa priraďujú na základe odhadovaného času doručenia, vzdialenosti a “acceptance rate”. Zostaň vo svojej zóne, aby Ti boli rýchlejšie priradené objednávky a zdržiavaj sa v oblastiach s hotspotmi pre rýchle párovanie.
👍 Prijatie objednávky: počas šichty sa Ti budú ponúkať objednávky na prijatie. Uvidíš podrobnosti, ako je reštaurácia / partner, zákazník, platba, vzdialenosť a “acceptance rate”. Do jednej minúty stlač tlačidlo “Accept offer” (Prijať), inak ponuka prejde k niekomu inému.
📲 Zostaň aktívny/a: Nechaj si zapnutú aplikáciu, aby si maximálne využil/a všetky príležitosti. Udržuj ju v pohotovosti prepnutím položky „Keep Screen Awake“ (Udržiavať obrazovku v pohotovosti) v ponuke Profil > Možnosti > Nastavenia aplikácie > Prístupnosť.
🙅♂️ Zamietnutie objednávky: Rozhodni sa sám/sama. Odmietnuť vieš ťuknutím alebo počkaj na časovač. Pre zachovanie vysokého “acceptance rate” odporúčame prijať čo najviac objednávok a vyhnúť sa zamietnutiu pokiaľ ti to situácia umožní.
⏸️ Pozastavenie ponúk: Stlač tri bodky, „Pause Offers“ (Pozastaviť ponuky), a keď budeš pripravený/á, znova sa zapneš naspäť. Pozastavené nad 30 minút? Automaticky ťa odhlási, ale kedykoľvek sa môžeš znova prihlásiť.
🧐 Kontrola objednávok: Pred odchodom z reštaurácie / od partnera dvakrát skontroluj číslo objednávky.
🏁 Ukončenie šichty: Si pripravený/á ukončiť šichtu? Ťukni na tri bodky, „End run“ (Ukončiť šichtu). Potrebuješ ukončiť šichtu po prijatí objednávky? Kontaktuj dispečing a objednávku za teba priradíme ďalšiemu kuriérovi.