Odporúčame, aby si svoju dostupnosť aktualizoval každý týždeň v aplikácii kuriéra, pretože systém funguje v rámci uzavretého okruhu kuriérov, ktorý je riadený administrátorom a prispôsobený na aktuálne požiadavky a kapacity. Každú stredu večer zadaj svoju dostupnosť do aplikácie. Ak to neurobíš, možno nebudete voľné miesto.
✅ Musím potvrdiť šichty?
Áno, najlepšie je potvrdiť plánované šichty aj otvorené šichty najneskôr 48 hodín pred začiatkom. Pre potvrdenie prejdi na časť moje šichty “My Delivery Runs” a postupuj podľa pokynov.
👍 Kedy sa dozviem, či je moja šichta potvrdená?
Rozvrhy zverejňujeme každý štvrtok. Nastavenie dostupnosti ale nezaručuje, že budeš dostávať šichty počas všetkých dostupných hodín, ale pokúsime sa o to, čo bude v našich silách.
❓ Môžem zrušiť šichty?
Určite môžeš, ale ak niekedy zistíš, že nie si schopný/á dostaviť sa na šichtu, odstráň ju zo svojho rozvrhu. Je to férové voči zvyšku tímu a zaistí hladký priebeh pre všetkých. Klikni na ikonu „X“ na pravej strane každého bloku šichty a stlač „Drop Delivery Run“.
🕒 Môžem začať šichtu skôr alebo skončiť neskôr?
Po zverejnení tvojho týždenného plánu už nemôžeme upraviť čas začiatku tvojej šichty. Svoj stav však môžeš prepnúť z „Offline“ na „Available“, kedykoľvek budeš pripravený prijímať objednávky na rozvoz. Ak potrebuješ ukončiť šichtu skôr, môžeš to urobiť kedykoľvek budeš chcieť. Stačí kliknúť na tri bodky umiestnené v pravom hornom rohu aplikácie a potom stlačiť „End Delivery run“.
💨 Čo sú otvorené šichty, tzv. Open runs?
Otvorené šichty predstavujú príležitosti na doručenie bez vopred zarezervovaného termínu. V kuriérskej aplikácii zverejňujeme otvorené šichty v čase vysokého dopytu, takže maj oči na stopkách.
🔔 Čo znamená predĺženie šichty?
Na základe dopytu niekedy ponúkame možnosť predĺžiť si šichtu. Ku koncu tvojej šichty sa ti môže zobraziť možnosť predĺžiť šichtu, ak je tvoja oblasť doručenia vyťažená objednávkami na doručenie.
😔 Prečo som nemal naplánované žiadne šichty?
Je nám to ľúto. Naše plány sa vytvárajú na základe predpokladaných objemov objednávok a dostupnosti, ktorú si nám poslal/a na nadchádzajúci týždeň. Ak si nedostal šichtu a chcel by si ju odpracovať, no nie sú k dispozícii žiadne otvorené pozície, jednoducho zmeň svoj stav z „Offline“ na „Available“ a budeš prvý/á, kto bude vedieť, či potrebujeme ďalších kuriérov.