Nedostupný zákazník – zavolaj zákazníkovi 3x, prípadne zazvoň na zvonček. Počkaj na adrese minimálne 7 minút. Stále sa neozýva? Volaj zákaznícku podporu.
Alkohol – ak si zákazník objedná alkohol a nemôžeš overiť vek, alebo má menej ako 18 rokov, volaj zákaznícku podporu. Za cestu späť k partnerovi (reštaurácia / obchod) ti bude zaplatená korekcia v sume 3€.
Nekompletná objednávka – sťažuje sa ti zákazník, že mu chýba Cola alebo bloček, odporuč ho na zákaznícku podporu. K partnerovi sa nemusíš vracať, ak ťa k tomu nevyzve pracovník zákazníckej podpory. Drž sa jeho pokynov.
Zmena adresy zákazníka – zmenu adresy od zákazníka neakceptujeme. Dohodni sa so zákazníkom na odovzdaní na pôvodnej adrese (či ju môže prebrať niekto iný alebo ju niekde uložiť). Ak zákazník nesúhlasí, kontaktuj zákaznícku podporu.
Zrušená objednávka – Ak sa objednávka zruší a ty už čakáš v reštaurácii, bude ti vyplatená korekcia v sume 3 €.
Zničená objednávka – podarilo sa ti rozliať jedlo? Volaj zákaznícku podporu. Zákazník dostane refund, bohužiaľ, na tvoj náklad. (Pamätaj, vždy si na prevádzke skontroluj okrem čísla objednávky aj stav zabalenia.)
Výpadok systému (objednávka mimo systém) – Komunikuj s LO (LiveOps a.k.a. dispečing), dajú ti inštrukcie a pripíšu ti korekciu v sume 5 €.
Reštaurácia mešká s prípravou – Ak reštaurácia mešká, čakaj. Oznámili, že čakanie bude viac ako 15 min? Volaj LO (LiveOps a.k.a. dispečing). V prípade dlhšieho čakania dostaneš korekciu v sume 3 €.